مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-23بين الملل

ابوعبیده: 335 خودرو نظامی اسراییلی از آغاز جنگ منهدم شدند


سخنگوی گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که در 47امین روز نبرد طوفان الاقصی مجاهدان ما در تمامی محورهای نبرد به رویارویی با اشغالگران ادامه می دهند.

- سخنگوی گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که در 47امین روز نبرد طوفان الاقصی مجاهدان ما در تمامی محورهای نبرد به رویارویی با اشغالگران ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی شاخه نظامی حماس پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که به یاری خداوند از آغاز حمله زمینی به غزه 335 خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی) را به طور کلی یا جزیی منهدم کردیم که 33 خودروی زرهی در 72 ساعت اخیر منهدم شده است .

ابوعبیده افزود: مجاهدان ما در 3 روز اخیر چندین عملیات بی نظیر را علیه اشغالگران اسراییلی انجام داده و شماری از نیروهای دشمن را به قتل رساندند .

وی تصریح کرد، یکی از کمین ها روز گذشته در منطقه التوام بود که یک نفربر اسراییلی تعدادی از نظامیان صهیونیست را پیاده کرد و مجاهدان ما به آن ها یورش برده و دست کم 5 نظامی را به قتل رساندند .

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد، مجاهدان ما روز گذشته گروهی از اشغالگران اسراییلی را رصد کردند که در تلاش برای منفجر کردن دهانه یکی از تونل ها بودند که در حمله ای پیش دستانه آن ها را هدف قرار داده و این تونل را بمب گذاری و منفجر کردند و شماری از نظامیان دشمن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوعبیده: 335 خودرو نظامی اسراییلی از آغاز جنگ منهدم شدند

ابوعبیده: 335 خودرو نظامی اسراییلی از آغاز جنگ منهدم شدند