مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-06فرهنگي

علی فروتن: برای تئاتر کودک باید کلیه خود را بفروشیم


علی فروتن از اجرای دوباره نمایش «دوره گردها» در تهران و دیگر شهرها خبر داد اما در عین حال وضعیت تئاتر کودک را فاجعه خواند و گفت: کسی که می خواهد کار کودک روی صحنه ببرد، - علی فروتن از اجرای دوباره نمایش دوره گردها در تهران و دیگر شهرها خبر داد اما در عین حال وضعیت تئاتر کودک را فاجعه خواند و گفت: کسی که می خواهد کار کودک روی صحنه ببرد، باید کلیه ها و قلوه های خود را بفروشد! او در گفتگو با ایسنا با تشریح وضعیت تئاتر کودک، خطاب به مسئولان هنری گفت که سالن های تئاتر کودک را هم بچه مسلمان ها اداره می کنند ولی چرا هیچ گونه حمایتی از آنها نمی کنید؟! فروتن که پیش از این نمایش دوره گردها را در کانون پرورش فکری و تالار هنر اجرا کرده است، خبر داد که این نمایش از دی ماه، در سالن کانون پرورش فکری در خیابان وزرا روی صحنه خواهد رفت و البته این اجرا ویژه سه روز پایانی هفته است چون نمایش در طول هفته در دیگر شهرها اجرا دارد.

او درباره اجرای نمایش در سالن خیابان وزرا که فعالیت مستمری ندارد، توضیح داد: پیش از این هم گروه ما نمایش های لپ گلی و چتر سفید را در این سالن روی صحنه برده است.

دسترسی به این سالن که خارج از محدوده طرح ترافیک است، برای تماشاگران راحت تر است ولی متاسفانه وقفه هایی که در فعالیت آن رخ می دهد، سبب می شود تماشاگرانی را که به زحمت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی فروتن: برای تئاتر کودک باید کلیه خود را بفروشیم

علی فروتن: برای تئاتر کودک باید کلیه خود را بفروشیم