مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-14پزشكي

‍ ‍ 80 درصد خدمات درمان ناباروری در نیشابور انجام می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 80 تا 85 درصد خدمات درمان ناباروری برای اولین بار در مرکز پزشکی شمس شرق نیشابور قابل انجام است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 80 تا 85 درصد خدمات درمان ناباروری برای اولین بار در مرکز پزشکی شمس شرق نیشابور قابل انجام است.

دکتر مجید درّودی در حاشیه همایش تربیت تسهیلگر جوانی جمعیت در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات سطح 2، بالغ بر 80 تا 85 هشتاد درصد خدمات درمان ناباروری برای اولین بار در نیشابور انجام می شود و همشهریان می توانند خدمات مورد نظر را در مرکز پزشکی شمس شرق دریافت کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک سطح سه خدمات نیز اجرا شود و مجهزترین و پیشرفته ترین مرکز ناباروری شرق کشور را در نیشابور داشته باشیم.

رییس قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با تقدیر از فعالیت های سازمان مردم نهاد نفس در پیشگیری از سقط، این میزان ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری را درس بزرگی برای همه مردم دانست و افزود: همه ما باید برای جوانی جمعیت کشور کار کنیم.

اگر ایران قوی می خواهیم باید ایران جوان داشته باشیم.

درودی خاطرنشان کرد: قبلاً می گفتم که مجموعه نفس جزو خانواده علوم پزشکی است ولی امروز می گویم خانواده علوم پزشکی جزو مجموعه نفس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ ‍ 80 درصد خدمات درمان ناباروری در نیشابور انجام می شود

‍ ‍ 80 درصد خدمات درمان ناباروری در نیشابور انجام می شود