مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:202023-11-29سياسي

دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که ارتقاء تقسیمات جغرافیایی هرمزگان در دستور کار وزارت کشور قرار گیرد، گفت: ارتقاء تقسیمات کشوری برخی از مناطق هرمزگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امشب در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی وزارت کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، حضور میدانی در استان ها را باعث برگزاری انتخابات سالم دانست و اظهار کرد: سطح مشارکت مردم در سنوات مختلف در استان هرمزگان خوب است و امیدواریم امسال شاهد افزایش مشارکت افزایش مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

وی، با ذکر این نکته که نقش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در انتخابات را باید تقویت کنیم، عنوان کرد: دشمن برنامه ریزی هایی برای کاهش مشارکت در انتخابات تدوین کرده است که باید با تدبیر آن را مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که وضعیت استان هرمزگان به لحاظ فقر اصلا خوب نیست، تصریح کرد: با توجه به چالش های چندین ساله استان هرمزگان، متاسفانه باعث شده که در سال های اخیر هرمزگان یکی از سه استان فقیر کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، با اشاره به اهمیت تقسیمات کشوری، تشریح کرد: اگر برخی از مناطق هرمزگان در حوزه تقسیمات کشوری ارتقاء پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان