مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-12سياسي

گیلان؛ شریک استراتژیک آستراخان در خزر


جمهوری اسلامی ایران برای فدراسیون روسیه یکی از اصلی ترین شرکای تجارت خارجی است؛ همچنین برای استان آستراخان، گیلان یک شریک استراتژیک در خزر محسوب می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار آستراخان گفت: جمهوری اسلامی ایران برای فدراسیون روسیه یکی از اصلی ترین شرکای تجارت خارجی است؛ همچنین برای استان آستراخان، گیلان یک شریک استراتژیک در خزر محسوب می شود.

ایگور بابوشگین امروز، 21 آذرماه در دیدار با استاندار گیلان در آستراخان روسیه، با اشاره به خاطره خوب دیدار خود با استاندار گیلان در بهار سال جاری، اظهار کرد: در آن دیدار طیف وسیعی از موضوعات بین گیلان و آستراخان را مورد بحث قرار دادیم و برای سفر متقابل توافق کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی ضمن ابراز خرسندی از سفر هیات اقتصادی و سیاسی گیلان متشکل از بخش دولتی و خصوصی به روسیه، افزود: بدون شک جمهوری اسلامی ایران برای فدراسیون روسیه یکی از اصلی ترین شرکای تجارت خارجی است؛ همچنین برای استان آستراخان، گیلان یک شریک استراتژیک در خزر محسوب می شود.

استاندار آستراخان با بیان اینکه حجم مبادلات بین آستراخان و گیلان به صورت با ثباتی در حال افزایش است، گفت: طی 9 ماهه امسال شاهد افزایش 15 درصدی روابط بین این دو استان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان؛ شریک استراتژیک آستراخان در خزر

گیلان؛ شریک استراتژیک آستراخان در خزر