مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-30سياسي

کنترل تورم نیازمند گفتمان تخصصی و اصلاح ساختارها است


کنترل تورم در کشور نیازمند تشکیل گفتمان تخصصی و اصلاح ساختارها در بدنه دولت و بخش تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی امروز پنجشنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل، اظهار کرد: نام گذاری امسال به سال کنترل تورم و رشد تولید وظیفه بزرگی است که از سوی مقام معظم رهبری به همه مسئولان کشور در سطوح ملی و استانی تکلیف شده است که بخشی از این وظایف در سطح ملی و بخشی نیز در سطح استانی نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری است.

وی با بیان اینکه در بحث رشد تولید در سطح استانی و در مجموعه اداری استان باید انسجام و تلاش بیشتری داشته باشیم، افزود: در جلسات ستاد تسهیل که با حضور مدیران دستگاه های اداری برگزار می شود بر انسجام بیشتر مجموعه اداری استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل تاکید می شود.

استاندار اردبیل افزود: کنترل تورم تشکیل گفتمان تخصصی در کشور را می طلبد و کنترل نقدینگی در کنار تاثیراتی که دارد صرفا یک نگاه اجمالی در بحث کنترل تورم است، در صورتی که اگر توجه جدی شود شاهد رابطه مستقیم کنترل نقدینگی و رکود خواهیم بود.

وی ادامه داد: اصلاح ساختارهای تولید موضوع دوم در مسئله کنترل تورم است و تولید در بخش های مختلف نیازمند استراتژی و چارچوب مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل تورم نیازمند گفتمان تخصصی و اصلاح ساختارها است

کنترل تورم نیازمند گفتمان تخصصی و اصلاح ساختارها است