مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-28اقتصادي

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس تا 24 آذرماه تمدید شد


مدیر امور نوآوری و کسب وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به برگزاری رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس گفت: فرصت ارسال ایده برای این رویداد تا 24 آذرماه تمدید شد.

- ایسنا/کرمان مدیر امور نوآوری و کسب وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به برگزاری رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس گفت: فرصت ارسال ایده برای این رویداد تا 24 آذرماه تمدید شد.

روح الله ابوالهادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رویداد تلاش می کند بستری را برای جلوگیری از خام فروشی مس که طی دهه ها انجام شده، فراهم کند تا ارزش افزوده ای در کشور از طریق تولید محصولاتی که مس در آن ها استفاده شده و در صنایع مختلف بازار دارد، ایجاد شود زیرا مس پس از صادرات و تبدیل به محصولات دیگر با چند برابر قیمت وارد کشور می شود.

وی افزود: طی این رویداد تلاش خواهد شد ایده های مربوط به تبدیل مس به محصولات مختلف و ایجاد ارزش افزوده بیشتر را شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: در مرحله اول تلاش می کنیم فناوران، کسانی که این دانش را دارند یا علاقه مند به این دانش هستند، عمدتاً جامعه دانشگاهی، پژوهشگران و محققان و یا کسانی که قبلاً پروژه، پایان نامه یا کار تحقیقاتی داشتند را تشویق کنیم تا به بهانه برگزاری این رویداد، ایده های خود را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس تا 24 آذرماه تمدید شد

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس تا 24 آذرماه تمدید شد