مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-30بين الملل

عملیات ضدصهیونیستی قدس پاسخ طبیعی به جنایات غزه و جنین بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای شهادت دو مجری عملیات مقاومتی در قدس اشغالی را که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، - جنبش حماس با تأکید بر اینکه اشغالگران نباید در هیچ جای سرزمین فلسطین احساس امنیت کنند، اعلام کرد که عملیات ضد صهیونیستی قدس پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر در غزه و جنین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای شهادت دو مجری عملیات مقاومتی در قدس اشغالی را که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: شهادت دو برادر مراد محمد نمر و ابراهیم محمد نمر که صبح امروز پنج شنبه عملیات ضدصهیونیستی را در شهرک راموت در قدس اشغالی انجام دادند، به ملت فلسطین تسلیت می گوییم.

جنبش حماس تأکید کرد: عملیات قدس پاسخ طبیعی به جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی از جمله قتل عام وحشیانه در نوار غزه و کشتار کودکان در جنین بود.

اشغالگران در هر شهر، روستا، خیابان و کوچه باید احساس نا امنی کنند چرا که قهرمانان فلسطینی برای انتقام خون شهدا و دفع تجاوز در آماده باش کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدصهیونیستی قدس پاسخ طبیعی به جنایات غزه و جنین بود

عملیات ضدصهیونیستی قدس پاسخ طبیعی به جنایات غزه و جنین بود