مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-12بين الملل

حماس: نتانیاهو برای تشکیلات خودگردان اهمیتی قائل نیست


نتانیاهو برای تشکیلات خودگردان اهمیتی قائل نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس با صدور بیانیه ای تأکید کرد که اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آمادگی ارتش این رژیم برای حمله به تشکیلات خودگردان و نهادهای امنیتی وابسته به آن، نشان می دهد که این مقام اسراییلی به دنبال حمله به ملت ما در غزه یا کرانه باختری است.

حماس با اشاره به اینکه نتانیاهو حتی به کسانی که سازش سیاسی با او را پذیرفته اند، اهمیت نمی دهد، از تشکیلات خودگردان خواست که توافق اسلو را نادیده بگیرد، هر گونه هماهنگی امنیتی را متوقف کند و به مقاومت فراگیر روی بیاورد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که دولت احتمال بروز جنگ علیه نیروهای تشکیلات خودگردان در کرانه باختری را بعید نمی داند و طرح های فوق العاده برای مقابله با چنین پیشامدی وضع کرده است.

وی همچنین مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطین تحت هیچ شرایطی بر غزه حکومت نخواهد کرد، ما پس از جنگ مسئولیت امنیت در غزه را در دست خواهیم داشت.

نتانیاهو در پایان خاطر نشان کرد: 1200 کشته در جریان کشتار حماس در 7 اکتبر برابر با تلفات ناشی از توافقنامه اسلو در سال 1992 است؛ این توافقنامه اشتباه بود که یک صلح جعلی را با فلسطینی ها به وجود آورد و امکان ایجاد تشکیلات خودگردان را فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: نتانیاهو برای تشکیلات خودگردان اهمیتی قائل نیست

حماس: نتانیاهو برای تشکیلات خودگردان اهمیتی قائل نیست