مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07بين الملل

مسکو: ممکن است غربی ها اوکراین را به ویتنام یا افغانستان دوم تبدیل کنند


مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه هشدار داد که غربی ها در سال آینده میلادی تلاش می کنند که حملات علیه مسکو در عرصه های بین المللی، مخصوصا داخل سازمان ملل را بیش از پیش افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه امروز (پنجشنبه) هشدار داد که آمریکا و غرب ممکن است اوکراین را به ویتنام یا افغانستان دوم تبدیل کنند.

ناریشکین طی یادداشتی برای نشریه رازوِدچیک نوشت که غرب با متوجه شدن غیرممکن بودن کسب پیروزی نظامی علیه مسکو در اوکراین، تلاش خواهد کرد که این جنگ را تا جایی که می تواند طولانی کرده و آن را به افغانستان دوم برای روسیه تبدیل کند.

وی با بیان اینکه غرب روی فرسوده کردن تدریجی نیروهای روسیه در اوکراین حساب باز کرده، توضیح داد: غربی ها مانند گذشته تلاش می کنند تا از طریق مجموعه ای از اقدامات اقتصادی و نظامی- دیپلماتیک، از جمله فشارهای تحریمی ناقض قوانین بین المللی و عرضه مداوم تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی یف، به این هدف دست بیابد .

این مقام اطلاعاتی روسیه در ادامه پیش بینی کرد که آمریکا در خطر ایجاد یک ویتنام دوم در اوکراین است و هر دولت جدید واشنگتن را درگیر خواهد کرد، مگر اینکه یک فرد عاقل در کاخ سفید بر سر کار بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: ممکن است غربی ها اوکراین را به ویتنام یا افغانستان دوم تبدیل کنند

مسکو: ممکن است غربی ها اوکراین را به ویتنام یا افغانستان دوم تبدیل کنند