مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-30حوادث

کشف 100 لاشه ماهی و چند هزار متر تور ماهیگیری از متخلفان سد سلمان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از کشف و ضبط بیش از 100 لاشه ماهی و چند هزار متر تور ماهیگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه موتور قایق نیز از متخلفان در دریاچه سد سلمان فارسی به کشف و ضبط شد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از کشف و ضبط بیش از 100 لاشه ماهی و چند هزار متر تور ماهیگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه موتور قایق نیز از متخلفان در دریاچه سد سلمان فارسی به کشف و ضبط شد.

عباس قائدی امروز، 9 آذرماه از دستگیری دو نفر متخلف صید غیر مجاز مربوط به این پرونده توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین خبر داد و خواستار برخورد قانونی با متخلفان صید در این شهرستان شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیر و کارزین گفت: متأسفانه سودجویان با صید بی رویه ماهی از ذخیره گاه ها، سلامت و ذخیره ماهی در این مناطق را به خطر می اندازند.

وی اضافه کرد: ماهیگیری بی رویه و صید بیش از اندازه گونه های ماهیان به اندازه ای است که آن ها از توانایی بازیابی جمعیت خود را نداشته و با کاهش جمعیت در یک ناحیه روبه رو شوند.

قائدی تصریح کرد: ماهی گیری بی رویه می تواند در پهنه های آبی با هر اندازه ای رخ دهد، همچون حوضچه ها، رودها، دریاچه ها یا اقیانوس ها می تواند به کاهش منابع، کاهش رشدهای زیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 لاشه ماهی و چند هزار متر تور ماهیگیری از متخلفان سد سلمان

کشف 100 لاشه ماهی و چند هزار متر تور ماهیگیری از متخلفان سد سلمان