مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-29اجتماعي

معضل کشاورزی با آب های آلوده


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: شهرداری کرج باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری احداث اگو و جداسازی مسیر روان آب ها و فاضلاب های شهری از انهار کشاورزی اقدام و همچنین از ادامه فعالیت کارگاه های غیرمجاز تفکیک و آسیاب ضایعات که تولید پساب آلوده می کنند جلوگیری کند.

- ایسنا/البرز رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: شهرداری کرج باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری احداث اگو و جداسازی مسیر روان آب ها و فاضلاب های شهری از انهار کشاورزی اقدام و همچنین از ادامه فعالیت کارگاه های غیرمجاز تفکیک و آسیاب ضایعات که تولید پساب آلوده می کنند جلوگیری کند.

امیدرضا تونی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آبیاری زمین های کشاورزی با آب های آلوده مغایر اصول بهداشتی است، اظهار کرد: تداخل فاضلاب های شهری و خاکستری با روان آب های سطحی و انهار کشاورزی و آبیاری مزارع با آب های آلوده تهدیدی برای سلامت مردم به شمار می آید.

وی ادامه داد: برخی کشاورزان نادانسته از فاضلاب برای آبیاری محصولات کشاورزی خود استفاده می کنند که در بازدیدهای مستمر تذکرهای لازم به آنها داده می شود.

وی توضیح داد: البته برخی هم دانسته و با اطلاع از خطراتی که آبیاری سبزی و صیفی جات با فاضلاب دارد دست به این اقدام می زنند که این حالت تخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل کشاورزی با آب های آلوده

معضل کشاورزی با آب های آلوده