مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-30سياسي

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان سمنان افتتاح شد


اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان سمنان افتتاح شد تا تداوم فعالیت در عرصه های اقتصادی همچنان رونق جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز با حضور رییس کل دادگستری استان سمنان و مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمدتقی جلالی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان سمنان به سمت رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان سمنان منصوب شد.

منع دخالت در دارایی های صنایع ورشکسته سیدمحمدعلی نوابی، مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه در این مراسم گفت: سمنان در زمره استان های پیشرو در راه اندازی این اداره آن هم بر اساس سیاست های دستگاه قضاست.

وی با اشاره به برخی از وظایف این اداره افزود: رسیدگی به امور تجار و شرکت های ورشکسته وظیفه این اداره است و مطابق قانون از زمان صدور حکم ورشکستگی، منع دخالت آنان در اموال و دارایی شان رقم می خورد.

مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه ادامه داد: درنهایت، پس از ارجاع پرونده به این اداره، با بررسی های به عمل آمده در خصوص دیون مورد ادعایی بدهکار، دخل و تصرف در اموال وی آغاز و سهم هر یک از طلب کاران در نتیجه فروش اموال پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان سمنان افتتاح شد

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان سمنان افتتاح شد