مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-19اجتماعي

سرشماری گونه های شاخص در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا انجام شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سرشماری در کل استان به مدت یک هفته انجام می شود و تا به امروز سرشماری گونه های شاخص پستانداران در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سرشماری در کل استان به مدت یک هفته انجام می شود و تا به امروز سرشماری گونه های شاخص پستانداران در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و شادابکوه پلدختر صورت گرفته است.

علی سالاروند 28 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه برنامه سرشماری حیات وحش لرستان؛ سرشماری گونه های شاخص حیات وحش (پستانداران شاخص) در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا انجام شد.

وی ادامه داد: این سرشماری از گونه های شاخص حیات وحش در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا با حضور بیش از 40 نفر از همکاران در قالب 8 اکیپ ( 4 الی 5 نفره) از محیط بانان، کارشناسان و معتمدین محلی صورت گرفت.

سالاروند گفت: در ادامه سرشماری حیات وحش در مناطق تحت مدیریت لرستان که به منظور برآورد دقیق جمعیت حیات وحش، بررسی وضعیت گونه های تحت حفاظت، اطلاع از زاد و ولد گونه های شاخص و مقایسه آمار جمعیتی نسبت به سال های قبل انجام می شود، در تاریخ 27 و 28 آذرماه 1402 سرشماری گونه های شاخص در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا و شادابکوه پلدختر در دو روز متوالی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری گونه های شاخص در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا انجام شد

سرشماری گونه های شاخص در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا انجام شد