مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-06حوادث

ابطال معاینه فنی بیش از 1000 خودرو درمعابر تهران طی 10 روز گذشته


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی بیش از 1000 دستگاه خودروی آلاینده طی 10 روز اخیر در معابر تهران خبرداد.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی بیش از 1000 دستگاه خودروی آلاینده طی 10 روز اخیر در معابر تهران خبرداد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشدید برخورد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با وسایل نقلیه دودزا، ناایمن و فاقد معاینه فنی گفت: در بحث معاینه فنی و خودروهای دودزا، همه ساله پلیس در این فصل با اجرای طرح تشدید برخورد؛ خودروهای دودزا را متوقف و در محل فک پلاک می کرد و با ارائه رسیدی به راننده، یک پلاک پنج رقمی نیز بر روی خودرو نصب می شد تا راننده به تعمیرگاه برود و خودروی خود را رفع نقص کند.

بعد از رفع نقص نیز راننده ملزم بود که نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کرده و با مراجعه به یکی از واحدهای اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به دریافت پلاک خود اقدام کند، اما در موضوع نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه بر روی خودروهای آلاینده و دودزا، یکسری مشکلات وجود داشت.

وی با بیان اینکه خودروهای دودزا عمدتا فرسوده و سن بالا هستند، گفت: همین موضوع نیز سبب شده بود تا برای مالکان آنها گاهی صرفه ای نداشته باشد که دنبال پلاک بروند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال معاینه فنی بیش از 1000 خودرو درمعابر تهران طی 10 روز گذشته

ابطال معاینه فنی بیش از 1000 خودرو درمعابر تهران طی 10 روز گذشته