مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:562023-12-14سياسي

سرلشکر سلامی: نفرت جهانی نسبت به صهیونیست ها دیگر مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)تجسم و نشانه آیات قرآن عظیم در یک زن و رخسار زنانه قرآن عظیم و گوهر درخشان هستی و مظهر فضائل الهی در سیمای یک بانوی بزرگ بود.

  وی افزود: صدیقه طاهره بانویی بودند که مظلومیت، پاکیزگی، بخشندگی را به نمایش گذاشته و ستاره درخشان عالم، ولایتمدار، وفا و فداکاری را به عالمیان نشان دادند.

  فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه از خداوند سپاسگزارم که ما را به میهمانی شهدا راه داد، افزود: شهیدان بزرگ سرزمین آذربایجان امروز میزبان ما هستند، هر قوم و جامعه ای با صفاتی توصیف می شوند و تاریخ و شخصیت برجسته این خطه و رویدادهای عظیمی که اتفاق افتاده، حاکی از شکوه و عظمت آن است.

 آذربایجان همیشه بیرق دار آزادی و استقلال بود  وی با تاکید بر اینکه آذربایجان از یک تاریخ درخشان در منظومه استقلال و آزادی و اسلام خواهی ایران بزرگ برخوردار است، گفت: آذربایجان همیشه بیرق دار آزادی و استقلال بود و پیشگام در حرکات ضداستکباری بوده است.

  آذربایجان پرچمدار نهضت مشروطه است سردار سلامی ادامه داد: آذربایجان پرچمدار نهضت مشروطه است و با علمای بزرگ خود نقش بزرگ ایفا کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: نفرت جهانی نسبت به صهیونیست ها دیگر مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسد

سرلشکر سلامی: نفرت جهانی نسبت به صهیونیست ها دیگر مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسد