مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-01اقتصادي

قول مساعد برای تامین نیاز کاغذ کشور/خودکفایی کاغذ طی 2 سال میسر شد


با تلاشی که داریم این وعده را به همه مردم و مدیران می دهیم هر سال به تولید این شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزوده و نقش پایداری در اشتغال استان و نیاز کاغذ کشور را تامین کنیم.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: با تلاشی که داریم این وعده را به همه مردم و مدیران می دهیم هر سال به تولید این شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزوده و نقش پایداری در اشتغال استان و نیاز کاغذ کشور را تامین کنیم.

ابوالفضل نجارزاده امروز در مراسم خودکفایی کاغذ و پیشرفت مازندرن، اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته توجه لازم و کافی نسبت به استفاده از ظرفیت های داخلی کشور نشد، اما با تاکید رییس جمهوری ظرف 2 سال به شرایطی رسیدیم که با توان داخلی به خودکفایی تولید کاغذ دست یافتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تا 2 سال پیش خیلی از مسائل کارگری در استان مربوط به کارخانه چوب و کاغذ مازندران بود و این کارخانه چالش های زیادی داشت، افزود: اما پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران و همراهی وزارت اقتصاد و نگاه بانک ملی مرتفع شد.

نجارزاده با بیان اینکه نگاه ما به شرکت چوب و کاغذ مازندران، سود و زیانی نیست، ادامه داد: هدف ما حمایت و نگاه ویژه به تولید و اشتغال در این واحد تولیدی است به همین دلیل در حد توان وارد عمل شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد برای تامین نیاز کاغذ کشور/خودکفایی کاغذ طی 2 سال میسر شد

قول مساعد برای تامین نیاز کاغذ کشور/خودکفایی کاغذ طی 2 سال میسر شد