مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:102023-11-27اقتصادي

افزایش 32درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی تمرچین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 32درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد زوار از پایانه مرزی تمرچین در مقایسه با سال قبل، میزان کلی تردد مسافر در این مرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 32 درصد افزایش پیدا کرده است.

دست نشان افزود: بیش از 631 هزار نفر مسافر در طول 8 ماهه گذشته از سال از این مرز تردد کرده اند که سهم مسافرین ایرانی بیش از 332 هزار تردد و مسافرین خارجی بالغ بر 298 هزار بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 32 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه ناوگان مسافری نیز بیش از 7 هزار خودرو از این مرز تردد داشته اند که به تفکیک شامل 3700 خودروی ورودی و 3600 خودروی خروجی را شامل می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد ناوگان باری از این مرز نیز با توجه به افزایش خدمات رسانی در محور های مواصلاتی و پایانه مرزی تمرچین و همچنین بهسازی مسیر دسترسی به این مرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش پیدا کرده است که این آمار نیز تردد بیش از 66 هزار خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی تمرچین

افزایش 32درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی تمرچین