مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-12اقتصادي

جریمه 70 میلیاردی برای گرانفروشی دستمال کاغذی


جریمه 70 میلیارد ریالی برای گرانفروشی دستمال کاغذی ومحکومیت 2 هزار میلیارد ریالی شرکت پتروشیمی در مریوان از اخبار امروز تعزیرات در استان ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرری به پرونده قاچاق 489 عدد چمدان به ارزش سه میلیارد و 949 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: این شعبه پس از بررسی  و با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و  علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه نقدی و سه میلیارد و 949 میلیون ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل و در مجموع به پرداخت 10 میلیارد و 949 میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته القاصی مهر، ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک کامیون محموله کالای قاچاق را از زیر بار علوفه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

جریمه 70 میلیارد ریالی برای گرانفروشی دستمال کاغذی  احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: پرونده گرانفروشی یک شرکت تولیدکننده انواع دستمال کاغذی به ارزش 11 میلیارد و 510 میلیون ریال در شعبه ویژه پرونده های مهم و ملی رسیدگی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 70 میلیاردی برای گرانفروشی دستمال کاغذی

جریمه 70 میلیاردی برای گرانفروشی دستمال کاغذی