مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-06سياسي

کاشت 10 هزار نهال زیتون به یاد شهدای فلسطین در قم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از اجرای پویش «صبح زیتون» با مشارکت گروه های جهادی، بسیجیان و تشکل های مردم نهاد خبرداد و گفت: عملیات کاشت 10 هزار اصله نهال در بلوار مرجعیت از امروز آغاز شده است.

- محمد شعاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پویش صبح زیتون اظهار کرد: در راستای تحقق هدف احساس افتخار و افزایش اعتماد به نفس مردم مظلوم فلسطین، تقویت روحیه مقاومت و معرفی مظلومیت مردم فلسطین در سطح جامعه بین المللی، کمک به درک بیشتر ارزش های دینی و معنوی درخت زیتون در سطح ملی و بین المللی و ایجاد عزم ملی و همگانی بر احیای منابع طبیعی تجدیدشونده و تقویت حس همدلی با ملت مظلوم فلسطین اشغالی، پویش صبح زیتون در دستور کار سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این پویش با شعار کاشت صد هزار درخت زیتون به یاد صد هزار فلسطینی که طی 75 سال مقاومت مظلومانه مقابل رژیم اشغالگر به شهادت رسیده اند، با همکاری تشکل ها، گروه های جهادی و مردم شریف ایران در استان های مستعد کاشت نهال زیتون آغاز شده است.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: درخت زیتون یکی از نمادهای فلسطین است و ارتباط فرهنگی و تاریخی عمیقی با این کشور دارد، زیتون یکی از درختان اصلی و مهم در سراسر مناطق فلسطین اشغالی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 10 هزار نهال زیتون به یاد شهدای فلسطین در قم

کاشت 10 هزار نهال زیتون به یاد شهدای فلسطین در قم