مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-21سياسي

مختومقلی فراغی شاعر ترکمن مورد احترام همگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از علما، خانواده شهدا، - رییس جمهور با اشاره به ضرورت حساس بودن علما، روشنفکران و نسبت به مسائل اجتماعی گفت: مختومقلی فراغی شاعر نامدار ترکمن، در اشعارش به نیاز های جامعه توجه داشت و به همین دلیل مورد احترام همگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از علما، خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان در گنبدکاووس اظهار کرد:دولت ارتباط با نخبگان و فرهیختگان را به عنوان سرمایه حفظ می کند و این مقوله را توسعه خواهد داد.

وی ادامه داد: علما، روشنفکران و رصدکنندگان مسائل اجتماعی باید نسبت به آسیب های اجتماعی حساس باشند و برای حفاظت آن تلاش کنند.

رییس جمهور اظهار کرد: باید زمینه رشد و توسعه ظرفیت های انسانی در شهرها و روستاها با تلاش بیشتر ایجاد شود.

وی ادامه داد: افزایش امید در دل مردم باید هدف تمام تلاش های علما، نخبگان و دولت باشد، فرهیختگان و علما با سخنان خود و دولت هم با عملکرد خود باید این را محقق سازند.

رییسی گفت: راهبرد دشمن ایجاد تفرقه است و راهبرد نظام اسلامی ایجاد وحدت و انسجام؛ هر کس بداند یا نداند و تفرقه ایجاد کند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومقلی فراغی شاعر ترکمن مورد احترام همگان است

مختومقلی فراغی شاعر ترکمن مورد احترام همگان است