مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-02سياسي

عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از حیث عملکردی و رضایت بخش بودن اقدامات، مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان روند رو به رشدی دارد و باید تقویت شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از حیث عملکردی و رضایت بخش بودن اقدامات، مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان روند رو به رشدی دارد و باید تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد شفایی امروز شنبه 11 آذر در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: با توجه به گستره خدماتی که از طریق مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طیف وسیعی از مردم ارائه می شود، می بایست سهل الوصول ترین شرایط برای دریافت این خدمات و تکریم شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بنا بر گزارش ها، برگزاری برنامه و مراسم های تبیینی و فرهنگی در جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب است اما باید به اقتضای شرایط تقویت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این دیدار به بیان عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال، حمایت از نیروی کار و کمک به ارتقای بهره وری واحدهای اقتصادی، تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پشتیبانی و نظارت تعاونی ها و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف، از کارکردها و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است

عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است