مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-20ورزشي

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بلولینگ و بیلیارد


سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بیلیارد به عنوان یک اقدام برای ساماندهی و هویت بخشی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی سلطان پور، سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد عصر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست این مجمع، با تاکید بر تفاوت انتظارات از دوره ریاست با سرپرستی در هیات های ورزشی اظهار کرد: ریاست جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان باید به این مهم توجه کافی داشته باشد.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد به تغییر نگرش ها به ورزش بیلیارد و بولینگ نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: بیلیارد درگذشته یک تفریح بود ولی در حال حاضر علاوه بر بعد همگانی در بخش قهرمانی هم پیشرفت کرده، به طوری کهan> ورزشکاران ایرانی موفق به کسب 137 مدال آسیایی و جهانی شده اند و یکی از ورزشکاران هم در بین 15 ورزشکار برتر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کسب موفقیت توسط ورزشکاران ایرانی، بیانگر بلوغ ورزش و ورزشکاران بولینگ و بیلیارد و همچنین ظرفیت قابل توجه ورزشکاران در این عرصه است.

سلطان پور تشکیل بانک اطلاعاتی قوی، باهمت هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان که در ولقع ساماندهی و هویت بخشی به این ورزشکاران است را از اولویت های کاری دانست و افزود: نظارت بر باشگاه های فعال در بیلیارد و تولید محتوای ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بلولینگ و بیلیارد

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بلولینگ و بیلیارد