مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-16بين الملل

تظاهرات معترضان در تل آویو، حیفا و قدس برای بازگرداندن اُسرا


هزاران معترض روز شنبه در شهرهای تل آویو، حیفا و قدس با برگزاری تظاهراتی از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند تا اُسرا در غزه، طی توافق با حماس زنده بازگردانده شوند.

- در روزهای اخیر، شورای جنگ اسراییل در خصوص ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا با حماس دچار اختلاف بود و نخست وزیر و وزیر جنگ با ازسرگیری آن در زمان کنونی موافق نبودند.

اما پس از آنکه روز گذشته ارتش اسراییل به گاف دوم خود در خصوص اسرا اذعان کرد و گفت که به اشتباه 3 اسیر اسراییلی را کشته است، فشار خانواده های اسراییلی اسراییل و فشار افکار عمومی در فلسطین اشغالی علیه دولت نتانیاهو بشدت افزایش یافت.

گاف اول ارتش اسراییل درباره اسرا وقتی بود که در یک عملیات آزادسازی اسرای خود در غزه، نه تنها نتوانست اسیر خود را آزاد کند بلکه در نتیجه عملیات ناکام، آن اسیر کشته شد.

تاکنون ارتش اسراییل 4 اسیر خود را به کشتن داده است.

پس از اینکه صهیونیستها سه نفر از اسرای خود را در غزه کشتند، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، تحقیقات اولیه درباره کشته شدن سه اسیر نشان می‎دهد، سه نیروی ارتش بر خلاف رویه، عمل کرده اند.

طبق این خبر، سه اسیر، با حالت تسلیم و بدون لباس و یکی از آن سه، با در دست داشتن پارچه سفید از مسافت چند ده متری و در حالی کشته شده اند، که به زبان عبری از نظامیان ارتش کمک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات معترضان در تل آویو، حیفا و قدس برای بازگرداندن اُسرا

تظاهرات معترضان در تل آویو، حیفا و قدس برای بازگرداندن اُسرا