مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-03اقتصادي

فرزین: به گمانه زنی ها از قیمت دلار گوش نکنید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی درجمع خبرنگاران درباره حواشی اخیر در خصوص انتقال موسسه نور به بانک ملی گفت: - رییس کل بانک مرکزی درباره گمانه زنی ها در خصوص افزایش قیمت دلار تا پایان سال، گفت: این ارقام را از شما می شنوم، ولی باید به حرف های ما گوش دهید نه این نرخ های اعلامی.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی درجمع خبرنگاران درباره حواشی اخیر در خصوص انتقال موسسه نور به بانک ملی گفت: ابتدای سال تعهدی درباره تعیین تکلیف سه موسسه داده بودیم که یکی از آن ها موسسه توسعه بود که منحل شد و دومی موسسه نور بود؛ الان بخشی از دارایی های نقدشونده نور به بانک ملی منتقل شده است.

وی افزود: در موسسه نور 530 هزار میلیارد ریال سپرده داریم که عینا به بانک ملی منتقل شد، ضمن آنکه 250 شعبه موسسه نور را به بانک ملی دادیم؛ برخی از دارایی های نقد شونده نور مانند سپرده قانونی نزد بانک مرکزی که حدود 26 هزار میلیارد تومان بود را به بانک ملی دادیم.

مابه التفاوت این رقم تا 33 هزار میلیارد تومان را به صورت خط اعتباری دادیم، بنابراین هیچ ناترازی به بانک ملی منتقل نشده است.

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بخشی از دارایی های موسسه نور نزد بانک مرکزی نگه داشته شده تا احکام دادگاه مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزین: به گمانه زنی ها از قیمت دلار گوش نکنید

فرزین: به گمانه زنی ها از قیمت دلار گوش نکنید