مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-03سياسي

بام ایران میزبان 8 شهید گمنام می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، این استان میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، این استان میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

منوچهر ذوالفقاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، این استان میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: این شهدای والامقام از مناطق مختلف جنگی تفحص شده اند و سهم استان از 280 شهید گمنام تازه تفحص شده کشور، هشت شهید خواهد بود که در ایام فاطمیه(س) همزمان با سراسر کشور تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این هشت شهید والامقام در روز 21 آذرماه وارد استان می شوند و بر طبق برنامه ریزی انجام شده، در شامگاه جمعه، 24 آذر برنامه وداع با شهدا در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: در روز شنبه 25 آذر نیز تشییع سراسری شهدای گمنام در مرکز استان برگزار و این شهیدان به شهرستان های هدف جهت خاکسپاری منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام ایران میزبان 8 شهید گمنام می شود

بام ایران میزبان 8 شهید گمنام می شود