مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 01:452023-12-05بين الملل

انهدام خودروهای زرهی صهیونیست ها در محورهای نوار غزه


شاخه نظامی جهاد اسلامی بامداد چهارشنبه گفت که تعدادی از خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای حمله به شرق خان یونس، القراره و شهر غزه منهدم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های محلی بامداد چهارشنبه از درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنوب نوار غزه خبر دادند.

شبکه الجزیره گزارش داد که فلسطینی ها در چندین منطقه از شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده اند و صدای انفجارهای قوی و مکرر شنیده می شود.

سخنگوی سرایا القدس ، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز گفت: تعدادی از خودروهای دشمن را در محورهای حمله به شرق خان یونس، القراره و شهر غزه منهدم کردیم .

سرایا القدس طی بیانیه ای تاکید کرد: ما از طریق کمین کردن و درگیر شدن در جبهه های جنگ، تلفاتی را به سربازان دشمن وارد کردیم .

شاخه نظامی جهاد اسلامی شب گذشته نیز خبر داده بود که 3 تانک، 1 نفربر و یک بولدوزر صهیونیست ها را در نوار غزه با استفاده از موشک های دوش پرتاب هدف قرار داده است.

(جزییات بیشتر ) شامگاه چهارشنبه بود که دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان پایان یافتن آتش بس در غزه مرتکب 77 مورد جنایت و کشتار علیه فلسطینیان شده است که در نتیجه آن 1240 نفر به شهادت رسیدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام خودروهای زرهی صهیونیست ها در محورهای نوار غزه

انهدام خودروهای زرهی صهیونیست ها در محورهای نوار غزه