مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-26اقتصادي

مدیرکل بهزیستی همدان: حقوقی نجومی را رد می کنم


طوری در فضای مجازی عنوان کردند که گویی هر ماه فیش حقوقی بنده 75 میلیون تومان است در حالی که این موضوع خلاف واقع است و حقوق بنده حدودا 25 میلیون تومان تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در پی سروصدای تصویر یک فیش با عنوان دریافت حقوق نجومی توسط مدیرکل بهزیستی همدان در فضای مجازی از شب گذشته در راستای صحت و سقم مسئله موضوع را پیگیر شدیم .

مدیرکل بهزیستی استان همدان در این باره تاکید کرد: بنده پزشک و جانباز هستم همچنین مسئولیت مدیرکلی بهزیستی استان همدان را بر عهده دارم و با رتبه بالای کارمندی و رتبه عالی پزشکی در حال فعالیت هستم.

محمدمهدی شاهقدمی افزود: با این توضیحات حقوق بنده ماهانه 25 میلیون تومان است اگرچه هر سه ماه یکبار از سوی ستاد مرکز برای مدیران کل کشور رفاهیات واریز می شود.

وی با بیان اینکه ما پیشنهاددهنده پرداخت رفاهیات نیستیم گفت: سه ماهه ابتدای سال در قالب یک فیش حقوقی رفاهیات واریز شد همچنین سه ماهه تابستان نیز مبلغی با همین عنوان واریز شد که در فضای مجازی نشر داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان یادآور شد: طوری در فضای مجازی عنوان کردند که گویی هر ماه فیش حقوقی بنده مبلغ 75 میلیون است در حالی که این موضوع خلاف واقع است و حقوق بنده حدودا 25 میلیون تومان تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی همدان: حقوقی نجومی را رد می کنم

مدیرکل بهزیستی همدان: حقوقی نجومی را رد می کنم