مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-16اجتماعي

اعلام اولویت جدید برای ثبت نام در عمره مفرده حجاج کردستانی


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعلام اولویت جدید برای ثبت نام در عمره مفرده حجاج کردستانی و تمدید ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه های اعزامی به این سفر معنوی خبرداد.

- کاوه شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با برنامه ریزی سازمان حج و زیارت ثبت نام از متقاضیان جهت کاروان های عمره تا 26 آذرماه در محل دفاتر زیارتی و از طریق سایت انجام می شود.

مدیر حج و زیارت استان کردستان با بیان اینکه در مرحله اول فقط دارندگان اسناد اولویت تا 150 مجاز به ثبت نام در کاروان های عمره بودند، تصریح کرد: از امروز به بعد برای ودیعه گذاران دارای اولویت 1 تا 400 فرصت ثبت نام فراهم شده است و متقاضیان با مراجعه به سامانه omreh.

haj.

ir باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته وی، نخستین پرواز اعزامی 29 آذرماه انجام می شود و در مرحله اول برای ثبت نام هیچ گونه تبعیت و سهمیه ای خارج از سیستم برای این کاروان ها قابل ثبت نام نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9-33224285 تماس بگیرید، گفت: نابر اعلام سازمان حج و زیارت کشور در راستای تکمیل ظرفیت گروه ها و اجابت درخواست متقاضیانی که قصد سفر به همراه نزدیکان خود را داشتند اما اولویت آن ها با یکدیگر متفاوت است، این فرصت برای اولویت های بالاتر فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اولویت جدید برای ثبت نام در عمره مفرده حجاج کردستانی

اعلام اولویت جدید برای ثبت نام در عمره مفرده حجاج کردستانی