مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-18اجتماعي

مسجد را محلی برای تربیت نسل جدید قرار دهیم


مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر اینکه باید مسجد را محل تربیت فرزندانمان قرار دهیم، افزود: آنچه مایه زینت مساجد است، حضور کودکان و نوجوانان در مساجد است.

- ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر اینکه باید مسجد را محل تربیت فرزندانمان قرار دهیم، افزود: آنچه مایه زینت مساجد است، حضور کودکان و نوجوانان در مساجد است.

محمدخلیل عسکری عصر امروز، 27 آذرماه در ادامه برنامه های دوشنبه های مسجدمحوری در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک جوادیه شیراز با اشاره به تأثیر روحانیان در امور تربیتی و اجتماعی گفت: هر جا روحانیت حضور دارند، امور مربوط به مردم با جدیت پیگیری می شود و مسجد به عنوان یک کانون تربیتی و عبادتگاه انسان هاست.

وی با تأکید بر اینکه باید مسجد را محل تربیت فرزندانمان قرار دهیم، افزود: آنچه مایه زینت مساجد است، حضور کودکان و نوجوانان در مساجد است.

هنگامی ارتباط بین مسجد مدرسه و منزل برقرار می شود، تربیت به بهترین شکل صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تکریم یاد شهدا گفت: شهدا در همین مساجد پرورش یافتند لذا از این ظرفیت باید بیش از پیش بهره مند شویم.

عسکری در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: انتظار می رود پایگاه های مساجد تقویت شود تا ارتباط بین دانش آموزان با مسجد بیش از پیش تقویت شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد را محلی برای تربیت نسل جدید قرار دهیم

مسجد را محلی برای تربیت نسل جدید قرار دهیم