مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-03اقتصادي

نوآوری های جدید در صنعت کانکس و کاربردهای آن


این روزها خرید و استفاده از کانکس پیش ساخته بسیار پرطرفدار شده و خیلی از افراد برای کاربردهای مختلف، به سراغ این محصولات می روند.

در گذشته این سازه های پیش ساخته کاربرد محدودی داشتند، - اما در حال حاضر به دلیل نوآوری و خلاقیت هایی که در ساخت آن ها صورت گرفته، جایگزین خوب و مقرون به صرفه ای برای سازه های آجری، بتنی و.

شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پوریا کانتین، در این مطلب تصمیم داریم شما را با جدیدترین انواع این سازه و کاربردهای هرکدام آشنا کنیم؛ همچنین نکاتی در خصوص خرید کانکس به شما ارائه خواهیم داد.

ایجاد تحول در صنعت ساخت کانکس کانکس سازی بیش از چند دهه قدمت دارد و چیز جدیدی نیست؛ اما تا همین چند سال پیش، نمونه های ساده ای از این محصولات وجود داشت که فقط از نظر ابعاد یا رنگ بیرونی با هم متفاوت بودند.

امروزه تحولی عظیم در صنعت ساخت این سازه به وجود آمده و مدل های متنوعی از این سازه ها روانه بازار شده اند.

این محصولات علاوه بر اینکه از نظر ظاهر بسیار خلاقانه و متنوع هستند، بلکه از نظر دوام و استحکام هم پیشرفت خوبی داشته اند.

یکی از مهم ترین دلایل ایجاد این تحول، به وجود آمدن مصالح و تکنولوژی های ساخت جدید است که به طراحان امکان داده طرح های پیچیده ای را اجرا کنند، خیلی از افراد ترجیح می دهند از این سازه پیش ساخته استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری های جدید در صنعت کانکس و کاربردهای آن

نوآوری های جدید در صنعت کانکس و کاربردهای آن