مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-05اقتصادي

برندسازی محصولات روستاییان و عشایر در نمایشگاه روستاآباد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستاییان و عشایر (روستاآباد) در استان خبر داد و بر برندسازی محصولات روستایی و عشایری در برپایی این نمایشگاه تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستاییان و عشایر (روستاآباد) در استان خبر داد و بر برندسازی محصولات روستایی و عشایری در برپایی این نمایشگاه تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستاییان و عشایر (روستاآباد) در استان گفت: استان اردبیل در نمایشگاه ملی توانمندی ها و ظرفیت های روستاییان و عشایر با حضور موثر خود نشان داد که دارای ظرفیت های مهمی در روستاها و عشایر به لحاظ تولیدات و توانمندی ها است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه روستاآباد در استان اردبیل، افزود: باید از ظرفیت های چنین نمایشگاه هایی در راستای ایجاد بازار و افزایش تقاضا استفاده کرده و محصولات تولیدی خود را برندسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات روستاییان و عشایر در نمایشگاه روستاآباد

برندسازی محصولات روستاییان و عشایر در نمایشگاه روستاآباد