مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-21فرهنگي

سنگ مزارهای رها شده در اصفهان تعیین تکلیف می شود؟


مدیر امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در کمتر از 4 ساعت پس از صدور اخطار آخر، مدیر مجموعه سیتی سنتر پس از 3 سال بی خبری، - در پی انتشار خبر رها شدن سنگ قبر صفوی در سیتی سنتر اصفهان؛ سنگ مزارهای رها شده در اصفهان تعیین تکلیف می شود؟ ایسنا/اصفهان مدیر امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در کمتر از 4 ساعت پس از صدور اخطار آخر، مدیر مجموعه سیتی سنتر پس از 3 سال بی خبری، با اداره موزه های استان تماس گرفت و اعلام آمادگی کرد تا مشکلات مربوط به این موزه را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، ساغر حمیدی امروز( 30 آذرماه) با اعلام این مطلب گفت: موزه پرستیژلند در محل مجموعه تجاری سیتی سنتر اصفهان در حدود 10 سال قبل پس از صدور مجوز اولیه تاسیس شد، لکن مدیر این مجموعه در طی سال های بعد، از تمدید مجوز و دریافت مجوز اصلی فعالیت این موزه خودداری کرد.

مدیر امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: پس از انتشار تصاویری در رسانه ها مبنی بر رها شدن چند سنگ مزار در محل تردد خودروهای پارکینگ عظیم این مجموعه، روز گذشته همکاران یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مزارهای رها شده در اصفهان تعیین تکلیف می شود؟

سنگ مزارهای رها شده در اصفهان تعیین تکلیف می شود؟