مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-22اقتصادي

دستگاه های خراسان شمالی اقلام مورد نیاز خود را از واحدهای فناور استان تهیه کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه ها از تولیدات و اقلام مربوط به داخل و واحدهای فناور استان نیازهای خود را تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، اظهارکرد: اقدامات لازم و طرح های مورد نیاز برای افزایش میزان اشتغال دانش آموختگان از لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ثبت ایده و نیازها و مزیت های استان، توانمندی های فناورانه، طرح های پژوهشی و دانش بنیان در سامانه نان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: پارک علم و فناوری استان در این راستا به تکالیف خود عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: برای حمایت از نخبگان و شرکت های فناور استان و رفع مشکلات آنها در بخش های مختلف که نیاز است، تلاش شود.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی مکلف اند تا معاملات، خرید و تامین اقلام مورد نیاز خود را در سامانه ستاد به ثبت برسانند و باید به نحوی برنامه ریزی شود تا الزامات قانونی در این زمینه رعایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه این موضوع باید به طور دائم بررسی و رصد شود تا از تخلفات در این زمینه جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خراسان شمالی اقلام مورد نیاز خود را از واحدهای فناور استان تهیه کنند

دستگاه های خراسان شمالی اقلام مورد نیاز خود را از واحدهای فناور استان تهیه کنند