مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-25اقتصادي

210 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث می شود


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون 460 واحد مسکن روستایی به خانواده های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده ای نزدیک تعداد 210 مسکن دیگر به این خانواده ها تحویل می شود.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: خدمت به خانواده های ولی نعمت از وظایف اصلی کمیته امداد می باشد و با توجه به تورم زیاد مسکن که با آن مواجه هستیم این خانواده ها دچار آسیب در این بخش شده اند.

وی افزود: طی سالجاری 600 خانواده ولی نعمت در سطح استان قزوین شناسایی شده اند که نیاز به تامین مسکن دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته امداد، تمام تلاش امدادگران این نهاد بر آن است که با کمک خیرین و اعتبارات دولتی مسکن این عزیزان پس از ساخت در اختیار مددجویان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تعداد 460 مسکن روستایی به خانواده های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده ای نزدیک تعداد 210 مسکن دیگر به این خانواده ها تحویل می شود.

این مسوول اضافه کرد: در ادامه اجرای برنامه های توانمندسازی مددجویان، پس از اتمام و تحویل مسکن، طرح راه اندازی نیروگاه های خانگی انرژی خورشیدی که یک طرح زود بازده با درآمد پایدار می باشد نیز بر روی پشت بام این منازل اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث می شود

210 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین احداث می شود