مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-10سياسي

نتیجه رپرتاژآگهی «من وتو»: سلطنت طلبی مرده است!


معرکه گیران قدیم، هرگاه که در جعبه خویش مار نداشتند، دست کم سعی می کردند برای ماندن در چشم خلق الله و ستاندن سکه ای از آنان، از صندوق عقرب خشکیده، - معرکه گیران قدیم، هرگاه که در جعبه خویش مار نداشتند، دست کم سعی می کردند برای ماندن در چشم خلق الله و ستاندن سکه ای از آنان، از صندوق عقرب خشکیده، دندان سگ، مهره الاغ، تک خفاش، دست میمون و.

الخ درآورند! حالا حکایت شبکه روبه زوال و بهایی- سلطنت طلب من و توست که پس از سال ها توسل به مرده ریگ پهلویسم و خوردن کفگیر به ته دیگ، به بزک دوزک جلاد و شحنه ساواک رفته و سعی دارد وی را - که در پس خویش دره پاک باقی نگذاشته و به همین دلیل از سال 57 تا 92 به سوراخی در ناکجاآباد خزیده بود- به عنوان نابغه دوران به مخاطب بیندازد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوان آنلاین نوشت: شبکه موسوم به من وتو در شیب زوال خویش، ترجیح داد شحنه ساواک را نیز از موهبت تطهیر بی نصیب نگذارد! هم از این طی پنج شب، به پخش یک رپرتاژآگهی برای پرویز ثابتی مبادرت کرد.

نگارنده نیز از شب نخست و طی یادداشت هایی کوتاه، به نمایاندن دروغ ها یا روایت ناموزون و کاریکاتوریک وی از وقایع پرداخت.

با این همه هر چه این تئاتر پیش رفت، بی مایگی ادعاهای مقام امنیتی نیز بیشتر آشکار گشت تا جایی که صدای اعتراض بسا عناصر خارج نشین و ضدانقلاب نیز درآمد! این قلم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه رپرتاژآگهی «من وتو»: سلطنت طلبی مرده است!

نتیجه رپرتاژآگهی «من وتو»: سلطنت طلبی مرده است!