مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معارفه شد


طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، خدایار باقری به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، خدایار باقری به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

علی حیدری 22 آذرماه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، اقدامات وزارت راه و شهرسازی از جمله احداث و نگهداری راه های مواصلاتی، نهضت ملی مسکن، احداث راه آهن و.

را از فعالیت های نیازمند کارجهادی دانست و اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم چهارمحال و بختیاری با مشکل جدی در حوضه آبرسانی مواجه بود اما با همراهی مردم اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

وی پیشرفت و آماده بهره برداری شدن پروژه های مختلف در زمینه آبرسانی از جمله پروژه آبرسانی به نیمی از جمعیت استان و پروژه آبرسانی فارسان با محوریت سد غدیر باباحیدر را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: با بهره برداری کامل این دو پروژه، 60 درصد از نگرانی مردم استان در زمینه تأمین آب پایدار برطرف خواهد شد و با تکمیل مابقی پروژه ها تلاش می کنیم مشکل آب پایدار مردم استان را مرتفع سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معارفه شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معارفه شد