مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14سياسي

حمایت کمیته امداد امام از 180 دانشجوی نیازمند مینابی


رییس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: 180 نفر دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند که از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: 180 نفر دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند که از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

کاظم صالحی، امروز (23 آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی محرومان و نیازمندان است و ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین گام در مسیر توانمندسازی این قشر است.

او افزود: از دانشجویان تحت حمایت، 62 دانشجو در مقطع کاردانی، 95 دانشجو در مقطع کارشناسی، 15 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، یک دانشجو در مقطع دکتری و هفت دانشجو طلاب در حال تحصیل هستند.

رییس کمیته امداد شهرستان میناب اظهار کرد: امسال بیش از 137 میلیون تومان کمک هزینه و کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به مناسبت روز دانشجو همایش تجلیل از نخبگان دانشجویی کمیته امداد میناب با حضور رضا نوروزی جعفری، مدیرکل اکرام کمیته امداد کشور و سایر مسؤولان کمیته امداد استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان میناب برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد امام از 180 دانشجوی نیازمند مینابی

حمایت کمیته امداد امام از 180 دانشجوی نیازمند مینابی