مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:312023-12-03سياسي

وعده 10 ساله راه اندازی خودروی ون ویژه معلولان محقق شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب راه اندازی 5 خودروی ون با تخفیف 70 درصدی ویژه معلولان گفت: نیمی از 10 دستگاه ون ویژه افراد معلول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری پس از صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز به مناسبت روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در آستانه روز دانشجو، در خدمت تعدادی از دانشجویان حقوق دانشگاه اصفهان و اعضای انجمن علمی حقوق این دانشگاه بودیم.

وی افزود: این حضور در ادامه موضوع مشارکت دانش آموزان و دانشجویان در جلسات شورای اسلامی شهر و تعامل از نزدیک با پارلمان قانون گذاری شهر صورت گرفت.

صالحی در خصوص لوایح بررسی شده در جلسه امروز گفت: نخستین لایحه در خصوص تجهیز و راه اندازی پنج خودروی ون و تخفیف 70 درصدی در رابطه با تعرفه خدمات این خودروها بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ضمن گرامیداشت امروز، دوازدهم آبان روز جهانی معلولان، باید خبر بدهیم که در قالب این لایحه یک اتفاق خوب و وعده 10 ساله محقق شد، بر اساس آن نیمی از 10 دستگاه ون ویژه افراد معلول، با تصویب این لایحه و پس از طرح مراحل تایید، در خدمت معلولان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده 10 ساله راه اندازی خودروی ون ویژه معلولان محقق شد

وعده 10 ساله راه اندازی خودروی ون ویژه معلولان محقق شد