مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-13سياسي

اماواگرهای تأثیرگذاری بریکس بر اقتصاد ایران


ما در بریکس موانع و چالش هایی مانند شرایط تحریمی نداریم و کشورهایی که عضویت ایران را پذیرفته اند آن را با شرایط تحریمی قبول کرده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - قدس نوشت: همکاری های ایران و بریکس با عضویت کشورمان در این اتحادیه بین المللی و انتقال ریاست دوره ای به روسیه سرعت بیشتری گرفته است.

حمایت کشورهای قدرتمند به ویژه روسیه از ایران بیانگر جایگاه و اهمیت کشورمان نزد اعضای بریکس است و به نظر می رسد کشورمان برای تثبیت موقعیت خود و نیز ارتقای وزن بریکس در یک سال آینده مسئولیت سنگینی برعهده دارد.

  در همین راستا، روح الله مدبر تحلیلگر مسائل بین الملل به بررسی چشم انداز همکاری های ایران با بریکس در دوره ریاست جدید روسیه پرداخته است.

ایران در دوره ریاست روسیه بر بریکس 2024 چه فرصت هایی برای بهره مندی از ظرفیت های بریکس و همکاری با روسیه دارد؟ ایران باید کدام اولویت ها را در دستور کار قرار دهد؟ روسیه برنامه جدی، عملیاتی و واقع گرایانه ای را در حوزه مأموریت اقتصادی بریکس برای سال 2024 در دستور کار خود قرار داده و کازان را به عنوان مرکز فعالیت این سازمان معرفی کرده است.

روسیه از تمامی کشورهای عضو و همچنین اعضای جدید خواسته است طرح عملیاتی و اجرایی خودشان را برای مأموریت اقتصادی بریکس و افزایش سطح مبادلات تجاری ارائه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماواگرهای تأثیرگذاری بریکس بر اقتصاد ایران

اماواگرهای تأثیرگذاری بریکس بر اقتصاد ایران