مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-26سياسي

بسیج طلایه دار خدمت به مردم در بحران ها است


بسیج همواره در تمام عرصه ها و صحنه ها طلایه دار و جلودار خدمت به مردم به ویژه در بحران ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در مراسم گرامی داشت پنجم آذر سال روز بسیج مستضعفین در حوزه علمیه امام رضا (ع) پل دختر اظهارکرد: اقشار مختلف بسیج لشگر مخلص خدا و مصداق رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ هستند که در حوادث و بحران ها، در جامعه برای رضای خدا در خدمت به مردم نخستین گام را بر می دارند.

وی افزود: بسیجیان همواره در جبهه های گوناگون و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره در راه خدا در حال جهاد هستند و حضور فعالی در تمام عرصه ها دارند.

امام جمعه پل دختر گفت: براساس قرآن کسانی که در مسیر فعالیت خالصانه و مخلصانه برای خدا کار می کنند و در راستای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت مهدی موعود (عج) گام برداشته و دراین راه نقش آفرینی کرده، چهارویژگی دارند.

وی افزود: بسیجیان 2 ویژگی باطنی دارند که در سر بین آنها و خداوند خلاصه می شود و دارای 2 ویژگی ظاهری از آن جمله خضوع و فروتنی نسبت به مومنان و موضع گیری و انزجار شدید در برابر دشمن هستند.

موسوی تنفر و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا را مصداق آیه قرآن مبنی بر تنفر شدید از کفار دانست و یادآورشد: بسیجیان در سخت ترین شرایط حساس پای کار نظام و ولایت هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج طلایه دار خدمت به مردم در بحران ها است

بسیج طلایه دار خدمت به مردم در بحران ها است