مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 07:552023-11-22پزشكي

طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی در مراحل پایانی


دکتر شریفی پور درباره طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: طرح رتبه بندی مراحل پایانی را سپری می کند و وقتی این طرح آماده شود، دانشگاه ها به منظور رتبه بندی و اعتباربخشی باید در چارچوب این طرح حرکت کنند و دانشگاه هایی که نتوانند امتیاز لازم در رتبه .

- دکتر شریفی پور درباره طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: طرح رتبه بندی مراحل پایانی را سپری می کند و وقتی این طرح آماده شود، دانشگاه ها به منظور رتبه بندی و اعتباربخشی باید در چارچوب این طرح حرکت کنند و دانشگاه هایی که نتوانند امتیاز لازم در رتبه بندی را به دست بیاورند باید شتاب خود را بیشتر کنند.

رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی درباره طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: طرح رتبه بندی مراحل پایانی را سپری می کند و در صورت آماده سازی و ابلاغ دانشگاه ها به منظور رتبه بندی و اعتباربخشی باید در چارچوب این طرح حرکت کنند.

دکتر احسان شریفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات صورت گرفته برای به روزرسانی سرفصل های آموزشی گفت: یکی از امور مهمی که در حال انجام آن هستیم پروژه بررسی کوریکولوم های آموزشی است.

  وی با بیان اینکه با استفاده از آخرین تجاری دنیا درنظر داریم کوریکولوم های آموزشی را برای رشته های علوم پزشکی به روزرسانی کنیم، افزود: مولفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی در مراحل پایانی

طرح رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی در مراحل پایانی