مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-12سياسي

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ارزش خود را حراج قومیت گرایی نکنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ارزش خود را حراج قومیت گرایی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ امین درخشان در جمع برخی از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش رسانه ها گفت: رفتار رسانه های استان ما همواره نجیبانه بوده هرچند در هر منطقه ای از استان مشکلاتی وجود دارد و حواشی و چالش هایی نیز هست اما رسانه های ما هیچگاه از خطوط قرمز عبور نکردند.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه رسانه های استان دغدغه زیادی برای مطالبات مردم دارند گفت: آنها بیش از هر چیز به آبرو و حیثیت استان توجه می کنند.

این مدیر با بیان اینکه نقش رسانه ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی است گفت: هر رسانه ای هم ممکن است گرایشی نسبت به انتخابات داشته باشد اما نباید رسانه ها در نقش سخنگوی یک فرد یک قوم و یک طایفه در بیایند و باید شرافت رسانه ای خود را حفظ کنند.

وی با بیان این که بسیاری از رفتارهای انتخاباتی خود را باید در استان اصلاح کنیم گفت: بسیاری از رفتارهای انتخاباتی ما نیاز به بازنگری و اصلاح دارند و با آنها به مشکل بر می خوریم و رسانه ها باید به عنوان یک مرجع در مقام اصلاح این رفتارها برآیند پلشتی هایی که در انتخابات وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ارزش خود را حراج قومیت گرایی نکنند

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ارزش خود را حراج قومیت گرایی نکنند