مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-02اقتصادي

رشد 130 درصدی ذخیره خون بندناف در لرستان


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از رشد 130 درصدی ذخیره خون بندناف در استان خبر داد و گفت: تاکنون 1500 نمونه خون بندناف جمع آوری و ذخیره سازی شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از رشد 130 درصدی ذخیره خون بندناف در استان خبر داد و گفت: تاکنون 1500 نمونه خون بندناف جمع آوری و ذخیره سازی شده است.

فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بانک خون بندناف فرصتی غنی برای ارائه خدمات به جامعه است.

وی اضافه کرد: بانک خون بندناف رویان با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و مجرب در زمینه نگهداری و ذخیره سازی خون بندناف و بهره گیری از دانش و تخصص محققان پژوهکشده رویان و با امتیاز پیشگامی در زمینه فناوری سلول های بنیادی در سطح ملی و منطقه ای و اخذ استانداردهای روز دنیا در زمینه های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت و زیست محیطی به منظور ارتقای دانش و آگاهی عمومی جامعه از کاربرد سلولهای بنیادی و ایجاد زمینه مناسب برای بهره گیری از یک زندگی سالم تر برای نسل های آینده، در سال 1388 در لرستان افتتاح و فعالیت می کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: در این بانک، خون بندناف با حفظ هویت خانواده متقاضی برای آنان ذخیره سازی می شود تا در صورت نیاز خانواده آن را در آینده برای خود و یا فرد دیگری که از نظر ژنتیکی با نمونه سازگاری کافی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 130 درصدی ذخیره خون بندناف در لرستان

رشد 130 درصدی ذخیره خون بندناف در لرستان