مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:502023-11-26پزشكي

52 درصد تهرانی ها کم تحرک هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 52 درصد شهروندان تهرانی کم تحرک هستند، افزود: 33 درصد تهرانی ها کلسترول بالای 200 میلی گرم دارند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرگ بین 30 تا 70 سال را مرگ زودرس دانست و گفت: 15 درصد سکته های قلبی در افراد زیر 45 سال در کشور رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در آیین افتتاح بخش سیتی آنژیو بیمارستان مدرس، این بیمارستان را اساسی ترین و راهبردی ترین مرکز قلب و عروق دانشگاه دانست و اظهار داشت: تلاش ستاد دانشگاه بر این است که در برجسته سازی خدمات قلب و عروق موفقیت های چشمگیرتری در این مرکز حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه بخش قلب و عروق وابستگی زیادی به تجهیزات و فناوری های نوین دارد، افزود: ارائه خدمات جامع و کافی به بیماران قلب و عروق در گروی ارائه خدمات مبتنی بر تجهیزات به روز است و در این مسیر نقش خیرین غیرقابل انکار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: با توجه به سهم قابل توجه بیماری های قلبی و عروقی در مرگ و میر ایرانیان، در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توجه ویژه ای به این بیماری شده که البته در ابعاد پیشگیرانه نیاز به برنامه ریزی جامع تر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد تهرانی ها کم تحرک هستند

52 درصد تهرانی ها کم تحرک هستند