مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-01سياسي

بررسی 120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین در دانشگاه تهران


همایش «120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین» روز سه شنبه، 14 آذر 1402 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.

- همایش 120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین روز سه شنبه، 14 آذر 1402 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش 120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین با توجه به اهمیت تبادلات علمی و فرهنگی و جایگاه دانشگاه ها و مراکز علمی در توسعه روابط دانشگاهی میان ایران و کشورهای آمریکای لاتین و به مناسبت 120 سالگی روابط ایران و کشورهای آمریکای لاتین توسط دانشکده مطالعات جهان و مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران با همکاری و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه مطالعات آمریکای لاتین خیام برگزار می شود.

این همایش ساعت 10 صبح روز سه شنبه 14 آذر 1402 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران آغاز می شود و دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران اولین سخنران آن است.

دیگر سخنرانان این همایش به ترتیب برنامه اعلام شده، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه؛ امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ و سفرای کشورهای برزیل و بول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین در دانشگاه تهران

بررسی 120 سال روابط ایران و آمریکای لاتین در دانشگاه تهران