مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-25اجتماعي

علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان تأمین شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به احتمال بارش برف در استان زنجان، علوفه مورد نیاز برای تعلیف وحوش ذخیره شده است و در زمستان مشکلی از این نظر نخواهیم داشت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به احتمال بارش برف در استان زنجان، علوفه مورد نیاز برای تعلیف وحوش ذخیره شده است و در زمستان مشکلی از این نظر نخواهیم داشت.

محمدرضا یافتیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از ذخیره علوفه مورد نیاز وحوش در فصل زمستان و آمادگی کامل این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان از مناطق سردسیر کشور است و احتمال بارش های سنگین برف در فصل پاییز و زمستان به طور متناوب وجود دارد، این اداره کل اقدام به تهیه علوفه و انبار آن در فصل تابستان کرده است تا در زمان بارش برف بین آهوان دشت سهرین، منطقه شکار ممنوع فیله خاصه، قوچ و میش های منطقه حفاظت شده انگوران و کل و بزهای خرمنه سر طارم توزیع کند.

وی افزود: در دشت سهرین این اداره کل با کاشت گندم، جو و یونجه در اراضی ای که تحت مالکیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد بخشی از نیاز علوفه زمستانی حیات وحش را تأمین کرد و بقیه از محل اعتبارات موجود خریده و ذخیره می شود که در زمان نیاز توسط محیط بانان در مناطق توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان تأمین شده است

علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان تأمین شده است