مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:452023-11-25حوادث

محموله 8 میلیارد تومانی سیگارهای قاچاق کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 3 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

- حسین بساطی،  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پلیس اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای از فعالیت چندین نفر در زمینه تهیه و انتقال محموله های دخانی قاچاق به اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و رصد هوشمندانه، انبار دپوی کالاهای دخانی در حاشیه شهر اصفهان شناسایی و ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی این محل را مورد بازرسی قرار دادند.

بساطی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از انبار مذکور بالغ بر 3 میلیون نخ انواع سیگارهای خارجی و همچنین چندین کارتن سیگار الکترونیکی که آثار زیانباری برای مصرف کنندگان به دنبال دارد توسط ماموران کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه  ارزش محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال است، گفت: در این عملیات 2 نفر دستگیر شدند و تحقیقات  برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان اقدامات گسترده ای را برای برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا به ویژه کالاهای دخانی آغاز کرده و به کسانی که در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 8 میلیارد تومانی سیگارهای قاچاق کشف شد

محموله 8 میلیارد تومانی سیگارهای قاچاق کشف شد