مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-10سياسي

وزارت صمت پیشگام در تدوین برنامه تحقق توسعه دریامحور


مشاور امور دریایی وزیر صمت تاکید کرد: این وزارتخانه بر آن است تا زیست بوم کسب و کارهای دریایی را در ابعاد مختلف تشریح و با به دست آوردن الزامات آن به رفع مشکلات در این بخش اقدام و اقتصاد دریامحور را تحقق بخشد.

- مشاور امور دریایی وزیر صمت تاکید کرد: این وزارتخانه بر آن است تا زیست بوم کسب و کارهای دریایی را در ابعاد مختلف تشریح و با به دست آوردن الزامات آن به رفع مشکلات در این بخش اقدام و اقتصاد دریامحور را تحقق بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، سیدابراهیم رییسی در نامه ای رسمی معاون اول خود را مأمور کرد با همکاری مجلس و قوه قضاییه، اعضای دولت و دستگاه های اجرایی ذیربط، برنامه جامع تحقق سیاست های کلی توسعه دریا محور، شامل متن لوایح مورد نیاز، مقررات ضروری و اقدامات اجرایی متناسب را ظرف مدت 3 ماه آینده تدوین و ارائه کند تا در فرصت مقرر شش ماهه فرآیند تصویب و نهایی سازی مقررات لازم به انجام برسد.

در همین راستا دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی وزارت صمت نیز اقدام به برگزاری سلسله نشست های کلی توسعه دریا محور با حضور جمع زیادی از فعالان دریایی، صاحبنظران، فرهیختگان، بخش های دولتی وخصوصی، انجمن ها و تشکل ها و مراکز دانشگاهی کرد و مشاور امور دریایی وزیر و سرپرست دبیرخانه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت پیشگام در تدوین برنامه تحقق توسعه دریامحور

وزارت صمت پیشگام در تدوین برنامه تحقق توسعه دریامحور