مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:452023-11-23سياسي

مچِ پای زنان برای مجلس یازدهم مهم تر از شکم مردم است


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: مچِ پای زنان برای این نمایندگان خیلی مهم تر از شکم مردم است و چنین مواردی عاملی شد که مردم از مجلس ناامید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، انتقادها از مجلس یازدهم از همان سال نخست فعالیت این مجلس حتی از سوی بسیاری چهره های اصولگرا مطرح بود.

اکنون در سال پایانی فعالیت این مجلس، در حالی که حرف و حدیث ها و حاشیه ها خوراک روزانه این مجلس شده، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که سابقه چند دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد، معتقد است که مجلس یازدهم حتی نتوانسته از حقوق خود دفاع کند و دولت هرجا موفق به تصویب لوایحش نشده، از طریق شوراهای عالی آنها را تصویب کرده است.

جعفرزاده کنایه ای نیز به رأی پایین برخی از نمایندگان مجلس فعلی می زند و به خبرآنلاین می گوید؛ نمی شود یک نفر فقط با 4 هزار رأی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شود و به جای 85 میلیون نفر، اظهارنظر کند متن گفت وگوی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس را در ادامه بخوانید.

*آقای جعفرزاده! ارزیابی شما از عملکرد مجلس یازدهم و نمایندگان این مجلس چیست؟ همه فکر می کنند که چون ما در مجلس یازدهم نبودیم، از عملکرد منفی این مجلس خوشحال هستیم، اما اینگونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچِ پای زنان برای مجلس یازدهم مهم تر از شکم مردم است

مچِ پای زنان برای مجلس یازدهم مهم تر از شکم مردم است